hilalkucuk Baliminannesii ben epıdural normal dogum yaptım. gercekten onerırım cok rahat bı dogumdu cok sukur
Kleopatra- Herkes güzel diyor kimi değil diyor ama bence gayet güzel bir doğum. Şahsen ben epidural sezeryan olacağım. Ama herkesin kişisel tercihi tabiki.