Melikinannesi 30+4 haftalik gebeyim rahim agzi yani serviks incelmis durumda acilma olmamasi icin doktor yatış verdi fakat dayanamiyorum birazcik evi supurup silmek istiyorum bir yandan da korkuyorum . Son haftalarda is yapan hamileler var mi ??
Pinaryyim Melikinannesi yapma canım yat doktorun yat dediyse vardır bir bildigi bnm ablam son haftalar temzligi çok yaptı ama dogumu rahat yapablsin diye 38haftasında yaptı bunlarıda.
Alinmavi Melikinannesi evin temizligi bebeginizin haftalarca kuvezde kalmasindan daha mi onemli bunu dusunun ve yatin. Vicdan azabiniz sizi omur boyu birakmaz. Isterse dunya yansin yeter ki bebegim iyi olsun diye dusunun. Durumunuz musaitse yardimci olabilecek birini tutun degilse esiniz ufak ufak yapsin. Siz tarif edip yonlendirin.
KardelenAnnesi Aman sakın daha minik bebeginiz ne kadar durdu o kadar iyi bol bol yatın yardımcı tutun veya eşinizden isteyin temizlik vb için
Melikinannesi Esim haftasonu temizlikci cagiralim diyor ama icim icimi yiyor ev bu haldeyken . Yardim edecek kimsede yok 🙁
gizemmm Melikinannesi temizlikçi de çağırmayın eşiniz bi süpürüp pas pas atsın yetmez mi? Biraz da kirli kalsın ne olacak Doğum sonrası halledersiniz bi şekilde Doğum öncesi daha 32 hafta bile olmamışken riske atmayın
Melikinannesi Evet ve stent takili bobregime sag tarafim cok agriyor yapacak halimde yok . Ama yinede fikirlerinizi almak istedim
Melikinannesi Evet ve stent takili bobregime sag tarafim cok agriyor yapacak halimde yok . Ama yinede fikirlerinizi almak istedim