Kubgkm -minikkelebegim- baya gidiyor yaa çok bereketli büyük zaten kutuları ben martta kullanmaya başladım yeni bitti sayılır tekrar sipariş ettim yeni gelenleri kullanıyorum şuan
Kleopatra- MrsAlbayrak Ne demek rica ederim. Ben de kullandım doktorumun verdiğini badem yağına kadar falan baya kullandım ama malesef 28. Haftamdayım ve çatladım. Kilo da aldım 12 kilo. Nasıl verecem inanın bilmiyorum çok moralim bozuluyor
btlbsr MrsAlbayrak 4.haftamdan beri badem yapı kullanıyorum 35+1 oldum çok memnunum devam ediyorum badem yağına. Tüylenme olur diyenlerde oluyor ama bende öyle bir etki yapmadı şükür.
Qnl MrsAlbayrak ben ilk hamileliğimde duşta her yerime bebe yağı sürerdim öyle çıkardım çok şükür bi çatlağım falan da olmadı şimdi gene aynısını yapıyorum
Sinemurey MrsAlbayrak günde iki kez sabah akşam ama ben hep unutuyorum bazen iki gün de bir sürüyorum ona rağmen çok şükür daha çatlak olmadı