Kızlar valla kaç haftalık olduğumu şaşırdım. SAT’a göre 11+2 olması lazım ama ilk gittiğimde 6+3 olması gerekirken 7+3 çıkmıştı sonrakinde 9+3 olması gerekirken 9 hafta çıktı ikili taramaya gittik dün 11+6 olması gerekirken 12+4 çıktı.
Yumurtlama günlerime göre birliktelik olmuştu ama em yüksek olduğu gün 15 Mayıs’dı. O gün olmamıştı ondan önceki günlerde 2 güne bir olmuştu 14 ünden sonrada birliktelik olmadı yani kısaca yumurtlama gününden önce hamile kaldığıma eminim ondan mı 5 gün ileride ?
Neye göre haftayı takip etmeliyim? Aklım karıştı.