Ayayka amin insallah
İlk kaybim 20 haftalik tansiyondan dolayi damarlarda çentik olustu ve gelisim durdu sonrasindaxa kalbi .
İkinci kez hamile kaldim tansiyon damarda centik idrarda protein 35 haftayi gorduk doğum a girecegim gun plesenta dekolman oldu bebek bebegin esi erken ayrıldığı icin kaybettim dogum sonrasi tansiyonum 17 lere kadar cikti 1 hafta hastahanede kaldim 2 kayip sonrasi 3 bucuk sene ara verdim. Bu sefer sorun yasamadan 35 haftaya geldik cok sukur haftaya cuma doğumum var nasipse hayirlisi..