Kızlar 16 haftalık hamileyim 1 yıldır düzenli agdaya gidiyorum hamile kaldıktan sonra da devam ettim ama hep stres yaparak gidiyo bişey olur mu acaba diye. bu gün yine gittim eve geldiğimden beri huzursuzum karnım hiç çıkmadı daha hafif bı sertlik var sadece ama elliyorm sanki yumuşadi gibi geliyor. sizce birşey olmuş mudur??😤🥺🙄