Bernnnaaaa Kızlar 16+2 de gösterdi bizimki bir kızımız olacak allahın izniyle 💕 isim önerilerinizi bekliyorum kız annelerine fikir olur hem 💕💕
Elif_cyln Bende 34+1 . Ve ismi GÖKÇE olacak Allah’ın izniyle. Kur’an da geçen isimlerde çok güzel ama eşim çok istedi gökçe ismini 🙂
Nesine Ben Belinay dusunuyordum yengem illa menesa olsun dedi kuramadım😊 ALLAH nasıp ederse menesa olacak