Kızlar post açmıştım covit oldum pazartesi gün ki doğumum cumaya ertelendi diye.Her şekilde artık doğuma alacaktı ama şükürler olsun bugün negatif sonucunu gördüm.Yarın kafam rahat bir şekilde doğuma gireceğim Allah nasip ederse.Sizlerinde dualarınıza talibim.Bende sizlere bol bol dua edicem 🤲🙏🙏