fatmaa37demi5 yalancı sancı karnın ön bölümünde olur canım karnın ağırır kasılır sancı girer ama düzenli olmaz genelde akşam ya da gece tutar ama gündüz de olan oluyor çok yorulduğunda falan da olabiliyor .Bebek kendini topluyor bir yere kaskatı kesiliyor ve böyle birşey saplanmış gibi kasılma oluyor karnında.O gibi durumda hemen bi ılık duş alıp sol tarafına yat elinle karnını sıvazla canım bir süre sonra geçiyor 🙂Ama sakın sıcak suya oturma ya da sıcak su koyma biryerine genelde sıcak gevşetir insanı gevşememen lazım tam olarak 🙂Bende 34 haftaya yarın giriyorum 31’den beri o şekilde genelde yemekten sonra akşamları tutuyor 🙂