36.haftamdayım her an doğuracak gibi hissediyorum. Zorunlu sezaryan olucam normalde ama daha doktorumla gün de koymadık ay çok karışık duygular içindeyim🤢 Bu haftalarda doğum yapan var mı acaba aranızda kızlar,varsa bebekleriniz küveze girdi mi nasıl ilerledi süreciniz 😔 Çok kafama takıyorum birşey olur mu diye ya..2900 bu arada bizim bebiş 😔