momnes Kızlar slm, 50 gr şeker yükleme testi yaptırdım. Sonucum 121 sizlerin nasıldı? benim değerim normal mi sizce?
Skdinc momnes tek bir kere mi bakıldı? 3 kere bakılıyor bana. 1. Aç bakıldı sonra şekerli suyu içtim 2. 1 saatlik sonuç 3. 2 saatlik sonuç.
Mrv135 momnes Bence sonucunuz gayet iyi. Benim 181 çıkmıştı 50 mg yüklemede. İnsülin kullanıyorum şuan. 120 ler dahiliyecilerin hedeflediği rakamlar oluyor genelde.
momnes bayanukuslu Canım öncelikle hiç stres yapılcak birşey değilmiş ☺️ İlk aç karnına kan verdim 50 gr şekerli suyu içtim 1 saat sonra tekrar kan verdim bu kadar. Kendimi de hiç kötü hissetmedim
Haticeeklyc Skdinc Ben ilk kan ve idrar testi verdim. Ardından şekerli suyu içtim. 1 saat bekledim. Sonra tekrar ikinci kez kan verdim. Başkada yapmadılar.
Haticeeklyc 113 çıktı benimde. Doktor beklememem gerektiğini telefon ile haber edeceklerini söylediler. Bugün aile hekimindeki hemşirem sonucun iyi olduğunu söyledi ☺