Kızlar sezeryanim normalde 38 alicak doktor cumartesiye gün vermişti ama benm dünden beri ara ara ağrım var bebek cok fazla katılmaya toplanmaya başladı doktoru aradim yarın gelsem alır mısınız diye oda acilma falan olabilir gel dedi ama korkyrm bebek küveze girerse yada başka bisy olursa diye beklesem mi acaba 9 ay bekledim 2 3 gün daha beklim diyrm bebegide riske atmak istemyrm napcam bilmyrm