Hafsa13 Fatmademir11 canim ben dün doğum yaptım suyum geldi sıfır acilmayla hastaneye gittim sonra yavaş yavaş sancım gelmeye başladı fakat yetersizdi suni sancı verdiler hemen acilmam ilerledi sonra suni sanciyi kapattılar kendi sancimla bı anda 5 cm lik açıklık 9 cm oldu yani olumlu ilerlerse açılma yapiyo
Neseeli Fatmademir11 rahimde yumuşama veya hiç açılma yoksa suni işe yaramaz dedi bana doktorum, azda olsa rahimde yumuşama veya açılma olması gerekiyor.. sizde yumuşama var mı veya açılma..?