Yusuflina Bir pos daha açıyorum kilo için açmıştım bgün başka doktora gittim 3hafta gelişim geriliği olduğunu söyledi ne gibi sağlık sıkıntısı olur hiç bilmiyorum 35 haftalık hamileyim kilosu 1760 gelişimi 32 ile uyumlu başına gelen veya ne gibi sağlık sıkıntısı olur
Soruyorumm Yusuflina nedeni ne bebek gelişiyorsa sıkıntı yok gelişmiyorsa damrda direnç varsa erken alabiliyorlar diye biliyorum ama besleniyorsa genetik minyon olabiliyormuş bebekler
uraz_ve_annesi- Yusuflina benimde 34+5teyken karın çevresi 33+5 çıktı doktorum beslenmene dikkat et dedi ve kan sulandırıcı verdi bebeği besleyen damardaki akış hızlasın diye size vermedi mi
Rumeysabas Yusuflina bugün aynı şeyi bana da söylediler 3 farklı doktora gittim biri 2250 diğeri 2000 öteki 1850 Gr dedi hangisine inanacağimi şaştım 2kg az doğarsa küveze alabiliriz dedi daha zamanımız var gittiği yere kadar beklicez dedi doktor hafta da 2 gün nst ye giriceksin o şekilde takibini yapicaz dediler bakalım hayırlısı
Yusuflina uraz_ve_annesi- hayır hiç bişe vermedi ne gibi sıkıntısı olur dediğimde bilmiyoruz kapalı kutu doğunca belli olur dedi
uraz_ve_annesi- Yusuflina Allah Allah haftanız ilerde olduğu için mi acaba bana üstüne basa basa yoğurt ye bol, bol, dedi deneyin, belki sizde de işe yarar ne kadar alırsa kar sonuçta bol protein ağırlıklı beslenin
Karanfilhamide Aynı durumu bugün bende yaşadım canım 34 haftalık 2 kilo çıktı karın çevresi 2hafta geride dedi bu hafta yediklerime dikkat edilen haftaya geri gitçem inşallah toplar kendini
Feray_y Karanfilhamide toparlaması için ne yapıyorsunuz açaba bende çok sıkıntıdayım bebeğim 3 hafta geri
Feray_y Yusuflina peki neden olurmuş sorun ne gösterdi size bebeğin beslenememesiyle ilgili bnde de aynı sorun bak bebeğe giden sağ ve sol damar sol damar da direnç sağ damarda da orta halli direnç görüldü bebek yeterli beslenmiyor benim şuan sıkı takipteyim
Feray_y Rumeysabas sizde ki tam olarak sıkıntı ne Ne diyor doktorlar neden beslenmiyor ve ne yapmanız lazım mış
Yusuflina Rumeysabas kilo çok oynamış ama normalde bu kadar oynamıyo sanırım bana bi doktor 1800 dedi bgün gittiğim 1760 dedi
Yusuflina Feray_y valla canım sorun söylemiyolar bende onu anlamadım zaten beslenmeyle alakalıda bişe demiyolar sorun varda banamı söylemiyo anlamış değilim
Karanfilhamide Feray_y canım muz kaşar peyniri süt kuruyemişler çocuğa kilo aldırıyormuş bu hafta bunları biraz daha fazla tüketmeye çalışıcam inşallah haftaya kilo almış olur
Elvanguzel Yusuflina benim oğlum 34 haftalıkken 1750 Gr doğdu ama gelişim geriliği vs denmedi şu anda 6 yaşında bazı bebekler kilo alımı yavaş minyon olabiliyor bence önemli olan organ gelişimleri nasıl sadece kilo olarak mi geride bebeğiniz