Sezen07 canım banyo bakım ürünlerimin hepsi sebamed şampuanını kendim gözümde denemiştim, gözümde oluşan ufak bir rahatsızlıktan dolayı doktor Bebek şampuanıyla yıkamamı söylemişti o sıra evde tek sebamed bardı bi kaç defa yıkadım çok hoşuma gitti gözleri hiç bir şekilde takmıyor be kirpiklerim felan yumuşacık yaptı daha sonra o bitmesin diye dalin aldım gözüm İçin ufak fakat hem hafif yaktı hemde yumuşatma yapmadı ki zamanında kendim dalin şampuanı kullandım hiç memnun kalmamıştım kazık gibi yapmıştı saçlarımı 🙈