Gebelik1511 Kızlar merhaba ankarada detaylı ultrason için gidip memnun kaldığınız doktorları yazarmısınız ali ipek ve sinan tan bildiklerim bu doktorlara gidip memnun kaldınız mı veya başka bir doktor hastane bilgisi olan var mı teşekkür ederim
Ormanmeyveli Gebelik1511 Sinan tan bey çok efendi çok ilgiliydi hatta gebelik şekerimi o bildi diyebilirim. 45 dakika sürdü aldığı para hakkıdır
babysmommmm Gebelik1511 Ben özel Keçiören hastanesinde bayramdan önce detaylı ultrason yaptırdım canım 500 TL ye Recep ekici. Çok ilgili ve açıklayıcı bir muayene oldu. 30-45 dk sürdü. Bebeğin herşeyine en ince ayrıntısına kadar baktı. Ve çok güzel açıkladı. Rapor ve siyah beyaz fotoğraf verdi. Renkli fotoğraf vermedi ama bebeğim iyi olması hepsinden önemli diye düşünüyorum. Kesinlikle öneririm 👍
dorukcuum babysmommmm bende kesinlikle öneriyorum Recep hocayı öyle naif öyle tatlı ki ağzından Allah kelimesi hiç düşmeden maşaallahla besmeleyle bakıyor ve hep motive edici konuşuyor hem fiyat konusunda hem ilgi konusunda çok çok iyi ❤