Rmysa0308 Sukrannur1 bende radyolojiye gittim 15 dakika falan sürdü benim de üniversite hastanesiydi..siyah beyazdı renkli falan değildi ama detaylı baktı ölçümlerini söyledi bi de değişik sesli biseydi frekansliydi
Gmz-aykt Sukrannur1 anladım bana gostermezse seni tekrar cagiricaz demişti hatta eğer içinize sinmediyse perinatologa gidin bence
Merve_34_ Sukrannur1 nerde yaptırdin bu detayliyi acaba? Ben bugun kanuni hastanesine gittim bu detayli icin ama orda yapmiyorlarmis moralim bozuldu🙄