Bibebetobianne Kızlar yardım edin nolur 30 haftalık hamileyim artık hiç bir şey yiyip içemiyorum mide yanması bulantıya çevirmeye başladı hiç rahatım yok hem ağrıdan hem açlıktan oturup ağlayacak noktaya geldim mide ilaçları da işe yaramıyor
Deletedmom727272 Bibebetobianne yulaf yemeyi denediniz mi? Belki biraz rondoda daha unufak edip süt ya da su ile pişirebilirsiniz. Midenizi de tok tutar, bulantı da pek yapmaz diye düşünüyorum. Daha da fena olursanız sağlık kuruluşundan yardım alın serumla vitamin takviyesi sağlarlar Çok geçmiş olsun
Busra47 Bibebetobianne seni çok iyi anlıyorum bemde 32 deyim ve 30 da başladı işkence ne yemek ne bişey bebeğin kilo almamasından korkuyorum bemde meyve tüketiyorum muz karpuz falan et baklagil bunları ağzıma alamıyorum daha hafif şeyler tüketmeye ve psikolojini dinç tutmaya çalış canım şuan ne hisettiğini ben biliyorum sabah peynirli tost yapıyorum ufak ufak ısırıklarla aralıkla anca yiyorum ara öğün meyve tüketiyorum çok acıkırsam salatalık yoğurt nane hafif hafif yiyorum idare etmeye çalışıyorum
Pelinakcn Bibebetobianne beni soğuk süt rahatlatıyor, birde doktorum gaviscon yazdı bazen o da işe yarıyor
Bibebetobianne Busra47 Bende en çok bebeğimin kilo almamasından endişeliyim rabbim hepimizin şifasını acil versin yardımcımız olsun canım tavsiyelerini deniyeceğim çok teşekkür ederim 🥰
Busra47 Bibebetobianne rica ederim canım yemek yerken ağlamak nedir ben iyi biliyorum bende çocuğa kilo aldıracak şeyler yemeye dikkat ediyorum yapacak bişeyimiz ypk herşey onlar için 😊
Ecceee Bibebetobianne bana kefir içmek çok iyi gelmişti, 26.haftamda olmuştu sonra geçti şu an ara ara olmaya devam ediyor ama o ilk zamanki gibi şiddetli ve yakıcı değil