Merhaba,
Bugün doktora gittiğimde ğsuyun partekülleştiğini söyledi doktor. Buda çocuğun deri dökülmesinden kaynaklandığını ve çocuğun fazla içerde kalmaması gerektiğini belirtti doktorumuz. 40+1 oldum. Yarın suni sancı ile doğumu gerçekleştireceğiz daha önce bu durumu yaşayan var mı?