tam1anneadayi anatolia da yaptırdım canim cok memnunum ilgileri her an ulasabilirlik durumu hemşireler olsun Ilac kontrolleri olsun 2020 de yaptırmıştır tutmuştu covide yakalandım düşükle sonlandı simdi Aralık da tekrar yaptırdık şükür 33 haftam bitiyor hala daha arayıp ilgileniyorlar hakan hoca ve ekibi bu işte gerçekten çok iyiler fiyatlar da 2021 de yaptırdığım için zam gelecek diyorlardı tahmini ilaclar falan 25 bini geçmişti bizim tedaviye göre değişkenlik oluyor herkese farklı ilaclar uygulanıyor falan insallah tez zamanda hayırlı şekilde nasip olur canim