_Hill_ aybarsaybuke merhaba canım ben 5 kere klomen+çatlatma iğnesi oldum.Ama bende işe yaramadı.Ama çok hamile kalan kişi var.Bizde hiçbir sorun yok yumurtalarım büyüyor çatlıyor dölleniyor ama tutunmuyor son aşamada.Sanırım benim psikolojik biraz🤷🏻♀️
Pemberuya aybarsaybuke benimde bir düşüğüm var Mart ayında oldu iki aydın yeniden denemeye başladık eğer bikaç ay da tutmazsa direkt aşılama yaptırcam
Meerve-um Ben bir kere çatlatma iğnesi yaptırdım ama olmadı daha sonra aşılama yaptırdım çok şükür 3 gün önce hamile olduğumu öğrendim
aybarsaybuke excitedmom- bende bu ay tutmazsa bidaha test almıcam adetim gecikirse direk test yapcam yoksa cok stres yapıyorum