Yamanyaman bende aşırı şekilde korkuyorum ama hiçkimse hissetmemiş sancıdan. Herkes aynı şeyi söylüyor canım. Bende normal Doğum istiyorum doğumdan çok o kesi olayı tedirgin ediyordu ama artık herkes aynı şeyleri söyleye söyleye beni rahatlattı. Zaten herkese de kesi atılacak diye bir kural yokmuş. Vücut yapısına göre değişiyormuş. Kesi olacak diye şartlandırma hiç kendini 🤗🤗