Yetersukrbck_0618 Kızlar bebişlerinizin cinsiyetini kaç haftalıkken öğrendiniz acaba biz 12 haftalık olduk merakla bekliyoruz.🙏🥰😍
Yetersukrbck_0618 melina2020 ayy umutlaniyorum sayenizde haftaya 13 haftalık olacağız inşaallah bende öğrenirim özel de mi öğrendiniz acaba
melina2020 Yetersukrbck_0618 İnşaAllah gösterir kendini bebeğiniz canım🥰ben Belçika da yaşıyorum ve üniversite hastanesine gidiyorum doktorlar mükemmel ☺️
Turmalin 4623 %99 kiz dedi banada. Belki kullandigi cihazlardan kaynakli olabilir yada garanti olsun diye soylememis olabilir canim .
Mervee16ozturk Yetersukrbck_0618 12+3 13+4 16+1 3. Muanedede sordum sürekli değişmedi hepsinde de erkek dediler
Aysegu2611 Yetersukrbck_0618 bende 14 haftalık hamileyim dün gittim doktora daha erken dedi söylemedi 2 hafta sonra tekrar gidicem inşallah ozmn öğrenmeyi umut ediyorum😇