AylinYasinYagi Normal doğum dikişlerim çok açıyor ne sürsem iyi gelir doktor krem vermedi yürüyemiyorum bile
AylinYasinYagi HiperTiroid vardı ameliyat oldum aldırdım. Çocuğuma da bana da yasakladı doktor asla sürülmeyecek dedi nedenini bilmiyorum
prens_annesii Ben iki hafta boyunca oksijenli suyu pamuğa döküp siliyordum sonra da tentürdiyot sürüp pansuman yapıyordum bu şekilde pansuman yapmak çok iyi geliyor canım fito krem vermişti bide doktor onu da akşam yatarken sürüyordum çabuk iyileştiriyor ☺️☺️