Ssvd yapan varmı aranızda . Dogumumda 26 ay dolmus olacak .cocugum suan 2 yaşında . Ben kendımı cesaretlendırıyorum yaparım yaparım dıye ama annem de dahıl hep kötü normal dogum hıkayeleri anlatıp duruyorlar. sanki benım normal dogurmamı kımse ıstemıyor . Eşim annem komşular herkes olmaz o iş dıyor bende ınat edıyorum .doktorumu bıle 30. Haftadan sonra buldm yapıcam dıyorum . Yenı buldugum doktora daha bir kere gittm şuan 31. Haftamdaym . Kordon dolanmazsa benı normal dogurtabılecegını söylüyor . Nasıl yapıcam bılmıyorum normal dogum sancısı cok mu kötü. Sancı gelınce mı ıkınmak zorundasın sancılarda beklıyor nefes mı alıyorsun . En son kafa gozukunce mı ıkınman gerekıyor . Dogum cok karışık ve bı o kadar da zormu ıcım ıcıme sıgmıyor hemen dogurmak ıstıyorum normal sekılde ne kadar ıstersen bıseyı o kadar olmazmış ya o laf gelıyor . İçimı susturmaya çalışıyorum ama nafıle ınsallah 38,39 da gelır . Bıde suni sancı verılıyor mu verılmıyor mu youtubedan video ızlemıstım orda vermıslerdı . Ben doktorumla çok konuşamadım ,heyecan yaptm .bıdahakı ay gel dedi . 1 ay fazla degıl mı 35. Haftada olcam o zaman onu bıle bılmıyorum . Kendım 35 de baslatmaya calıssam 38 e dogar mı