Kizlar bnm aşırı varislerim var vücudum da catlamaya çok müsait henüz 12 haftalığız ama göğüs alti karın bölgemde mor çizgiler başlamış sizce catlak kremine başlamalı miyim siz ne zmn başladınız birde lierac onermisti dr onun yanına bio oil düşünüyorum güzel fikirlerinizi beklerim🧡