Dün kontrolüm vardı açıklık yok dedi doktorum nstde sancı çıkmadı. Bebek baş aşağı dönmüş ama kanala girmemis henüz.Ama geceden beri geçmeyen adet ağrısı gibi bir ağrı baya canımı yakıyor ara sıra geçiyor sonra yine geliyor. Alt karnımda böyle kasıklarımda falan 🤦🏻♀️ napsam bilemedim ya kanala mi giriyor acaba bebek