Cilgaakgun 18 yaşına girdi☺️Ankara’ya götürdü annem orda çok iyi bir estetik cerrahı vardı onun yanında ameliyat ettirdi belli bile olmuyor..Aynı zamanda kalçası çıkık doğmuştu doktorlar fark edememişti annem fark edip Ankaradayken oradaki doktorlara göstermişti.Doktorlar anneme çok dikkat etmesi gerektiğini bu kalçanın çok zor iyileşeceğini söylediler..Annem mükemmel baktı kardeşime kalçasını bandajla tedavi etti kontrole gittiğinde annemin alnından öpmek istemişler.Şuan durumu gayet iyi asla ama asla belli olmuyor😌Benden senden sağlam.Dudağı için 1 ay sonra tekrardan ameliyat olacak☺️2. ameliyatı oluyor daha yeni..Daha bebek iken ameliyat olduğu için o dikişler onu zorluyor onu yeniden olacak işte