busey_42 Kızlar randevu buldum 2 hafta sonraya ama o da iptal edildi. Henüz gün vermedi doktor ne yapacam bilmiyorum. Randevu almadan gitsem bakar mı acaba sizler nasıl yapıyorsunuz
btlbsr busey_42 bildiğim kadarıyla takipli olduğunuz yere sabah erken saatte giderseniz bakınabiliyorsunuz. Tek sıkıntı bekleme süreniz uzun oluyor
melikeyimmmmm busey_42 bende 36 haftalığım artık haftada bir gel dedi doktorum bir kağıt verdi randevu bulamazsan bununla gel dedi sizde doktorunuzla bir görüşün