İnsanları yanlış yönlendiren bi kısım var. Sakınan göze çöp batar diye de bi gerçek var. Sık olmamak şartıyla tabii ki canınız ne çekerse yiyin. Yani günlük hayatta da pasta zararlı ıvır zıvır zararlı yani. Hamilelikte sadece bi tik daha dikkat etmeye çalışıyoruz. Siz canınız istediyse yiyin lütfen. Yemeyin diyenlere de pek aldırış etmeyin. Yani her gun pasta alıp yiyemiyoruz sonuç olarak, ya da abur cuburlar.. Yiyin❤ minikte tatlansın hareketlensin.. Bazen ben hareket etmediği zaman yiyorum tatlı bir şeyler ki içeriden bana sinyal versin🥰