Merhabalar, bugün ikili testim vardı. ultrasonda çok şükür her şey yolunda kan verdim sonucunu bekliyorum. Doktor fetal dna testini önerdiğini söyleyince aklımda soru işareti kalmaması adına onu da yaptırdım. Yaptıranların test sonucu ne zaman çıktı, sonradan tekrardan 3 lü ya da 4 lü yaptırmaya gerek var mı?