Biranneikibebek_ Pinar0 yok geçmedi bir yılı geçen ay gittim her şey normal bu ayda eşim gidecek bakalım
Pinar0 Biranneikibebek_ bir yılı geçmeden genç çiftlerde problem var sayılmıyor. Eşiniz de baktırsın bir sorun yoksa zaten nasibe kalmış iş.