Nazlican46 Arkadaşlar 9+4 üm bugün bu zamana kadar 3-4 kez yedim sürekli canım istiyor sizce bir zararı varmı
Nissaam Valla bende yiyorum haftada bir kez kesin yiyorum 32 hafta oldum 🤓 ama tansiyon sorununuz varsa dikkat edin benim hep düşük
Nissaam Nazlican46 zannetmiyorum kararinda yedigimizde bisey olcani ama herkezin bünyesi farklı oyuzden bilemiyorum