Fatmademir11 canim benimkide 36 haftada hareketleri cok yavaslamisti. Hergun nst’ye giriyordum ve gelisimide azalmisti taki 37+3de gun boyu sadece bitane hareket etti ve dr kostum hemen. Dr yarin hemen sezeryanla almamiz lazim dedi. Ve bebegim dogarken, kordon baginin 2ayagina sardigini gorduk ve oyuzden hareketleri ve gelisimi azaldigini anladik. Sizde dikkatli olun bence hemen alinsin. Dogum turu onemli degil ama bebeginizin sagligi herseyden onemli