Kızlar merhaba, 25+4 günlük olduk sabahtan beri hareketlerini farklı ve sık sık hissetmeye başladım çevremdekiler bunun hıçkırık olabileceğini söyledi yani bebiş hıçkırıyordur dedi bu bebislerin hıçkırıklarını nasil hissederiz, daha önce hissedenler oldu mu? Nasil oluyor? Aceba benim ki de mi hıçkırık