Bensmile Kızlar bugün itibariyle son 3 aya girmiş bulunmaktayım. Şu 2 gündür kasıklarım da ağrı sancı gibi Bi sey var yürürken bile zorluyor sizce normal mi yaşayan var mı?
Nskyhn Bensmile normalmiş canım benim de dün başladı genital kasik ağrısı 10 dakikada bir bıçak gibi saplandı dün çok korktum bebisle alakaliymis sonra uyumuşum şimdi de hiçbir şey yok