Zytng Bedriyek gebelik şekeriniz var, endokrin doktoruna gidin mutlaka. O sizi diyetisyene yönlendirir zaten, takibe alır. Diyet ve egzersizle düşüyor çoğunlukla zaten. Düşmezse de insülin başlanır ama dünyanın sonu değil Allah dermansız dert vermesin 🙏🏻
Kubra-onur Aynen gozuk dahiliyeeye insulin verir sana diyet hareket bol su ic hiç durma gozuk hemen ben daha dün gözüktüm benim de vardı 3 aydır uğraştım ya şimdi dusuk şekerim 1 hafta sonra sezaryen sonra bitecek dedi doktor doğum yapınca bana
Bebekdelisi Kubra-onur doğum yapınca biticek cnm ama bebekte doğar dogma şeker bakılcak düşük cıkıyor sonra düzene giriyor ½ saat sonra ilk gün doğum yaptığın diyet gibi gidiyorsun sonra normal yemek yiyebiliyorsun
Bebekdelisi Bedriyek önce diyet dene cnm diyetisyene git cok güzel bence iner sonra ilaç zaten denenır ama sıkı dinlersen bol sıvı güzel kontrol oluyor
Bebekdelisi Bedriyek rica ederim sabahları yeşillik pınarın süzme peynırı var ondan yarım kalıp ufagı ise tam kalıp 6/7 zeytın salatalık domates ince 2 dilim tam buğday ekmegı yumurta ye bakalım bir ölç düşüş olacakmı eve alet al mutlaka bendekı gliko dr
Tiredshe Bayağı yüksek çıkmış sizinki belki iğne verebilirler, benimde var ama çok yüksek olmadığı için diyetisyene yolladı doktorum diyet yaptım