Kızlar 3 gündür vifolic kullanıyorum ve 3 gündür afedersiniz ama dışkımda sarı, parçaciklar görüyorum. Ilk başta hani dusundüm yeni bir sey mi yedim falan acaba allah korusun bagirsak kurdu falan mi diye sonradan aklima geldi vifolic başlamiştim. Yaşayan oldu mu? Doktora gitsem saglik ocagi bakar mi buna acaba?