Slnege pekines cinsi minnoş bir kızım var benim eşimde çok sorun çıkardı çok tartıştık, köpeğimde reflü var ayda bir ya da iki kez kusup tuvaletini yapıyor istemsizce, tutamıyor yani ve bunun bebeğimiz için sorun olacağını mikrop kapacağını belirterek gitmesini istedi ben katiyen karşı çıktığım için annemin yanına tatile gittiğim zaman sahiplendirmiş eve geldim beynimden kaynar sular döküldü hatta burada da bir kaç arkadaşla konuşmuştuk ne kadar üzgün olduğumu söylemiştim her gün kavga dövüş ağladım rüyalarıma kadar girdi köpeğim çok özledim boşluğu asla dolmadı ve 20 günün sonunda eşim pes etti üzülmeme daha fazla dayanamayıp geri getirdi şu an yanımda minnoşum asla bırakmayı düşünmüyorum evladım gibi o benim ilk göz ağrım diyorum ona ben bu arada o 20 günlük süre zarfında eşime videolar izlettim çocuk köpek sevgisi, evcil hayvanın hiçbir zararı olmadığı aksine yararı olduğu vs vs bunun yanında çok konuştum ortak bir noktada buluştuk köpeğim geldi mesela hemen tüyü kesildi bayağı uzamıştı ilk 6 ay aynı odada bırakmama kararı aldık (eşim bu konuda çok ısrarcı) doğuma 15 gün kala tekrar traş yaptıracagız vs bu şekilde ortak nokta bulabilirsiniz belki olamaz mı? Kimseye vermeyin onu inanın çok özlersiniz boşluğu asla dolmuyor