Doğuma çok az bir zaman kaldı ama ben hâlâ hastane seçemedim devlet hastanelerinin hijyen ve anlayış konusunda eksikliği olduğu için devlette doğurmak hiç içimden gelmiyor özel hastaneler de çok pahalı ve gerekmediği halde genel olarak sezaryene zorluyorlar ne yapacağımı bilmiyorum bu yüzden 🤦🏻♀️ Tecrübeli olan ve memnun kalan tavsiye versin lütfen kafayı yiyeceğim yoksa 😩