ozlmayn Merhaba 38.haftama gireceğim şuan. Doktorum sezeryanla alalım dedi 40 a kadar bekleteceğim ciğerleri daha iyi gelişiyor dedi daha erken olmuyor mu sezeryanla normalde acaba
Elisam123 ozlmayn açılman olmadığı sürece ve de bebek kakasını yapmadığı sürece beklemesi daha iyi olur her geçen gün daha da güçlü olacak çünkü
1prenses2prensyenigebe ozlmayn 37+4 de oldum ben ağrım vardı 3460 Gr dedi doktorum kilosu yeterli dedi aldı
Merali010157 ozlmayn benimde doktorum 39 da alıyorum hatta 40 a kadar bekliyorum dedi benimde benimde henüz belli degl normal istiyorum ama Dr bebeğin baş çevresi büyük dedi şuan vajinadan çıkması. Zor olablir ins dger haftalar büyümez haftaya ,37 oluyoruz
Elisam123 ozlmayn biraz doktorun ve annenin keyfine kalmış bişey son haftalar da anneler de sabırsız oluyor dokotrun da planlı bir ameliyat yapmak işine geliyor bebeğin sağlığı yerindeyse alıveriyorlar ben 41. Haftada sezeryan oldum biraz iri bir bebekti
ozlmayn Merali010157 Evet benim hem kafası büyük hem kilolu bir de kalça çıkığı ameliyatım var ben bunlara rağmen normal istiyordum doktor sezeryan olsjn dedi siz daha iyi bilirsiniz dedim tabiki riske atmak istemem
Merali010157 ozlmayn benimde baş çevresi 10 cm şuan yani 100 mm normal doğum için 98 mm ideal diyorlar aslında benimkide sınırda sayılır ama.ileriki haftalar için skinti olablir büyürse eğer haftaya kesin birşey soyler