Bende mi bi anormallik var acaba ya, benim bebeğim daha hastaneden çıkmadan satılıktı ve anne bebek kan uyuşmazlığı sebebi ile ekstra riskliydi. Panik olmadım. Sık sık emzirdim ama iki saatte bir,45 dkda bir değil. Arada mama verdim. En son değer ona düşmüştü. Gayet iyi dediler