bianneyimm
parasetamoll
ElifKarata
Melek00 Bugün nst de sancım çıkmadı, ultrasonda ise kalp atışı, suyu Vs hepsi iyi çıktı, beklicez dedi,onun gelmek için bi günü saati var dedi,tabiki suni sancı teklifimi kabul etmedi😀 onu yapmamız için belli şartlar gerekiyo dedi(açılma, yumuşama, sancı,doğum başlaması gibi) ama başı bayağı bi kanala girmiş, bekliyorum yine, ne yapalım 😔