Hayırlı günler herkese. Reglim 15 inde bitti. Bende pazartesi günü ovulasyon test takibine başlamıştım. Salı günü buradaki arkadaşlar salıdan itirabaren 3 gün değerlendir dediler. Salı ve çarşambayı değerlendirdim. Teste devam ederken bugün böyle çıktı. Normal mi sizce? 