Dün boğazım çok agrıyordu eşim Limonlu sıcak su yapıp verdi ama bu sabah uyandığımda resmen heryerime sanki igne sokuyorlar vucudum kırılıyor bogazım başım heryerim agrıyor kolumu kaldıracak halim yok Hemşireyi aradım paroldan başka birşey kullanamazssın diyor o da hiç bir işe yaramıyor saat 10:30 gibi kahvaltı yaptım yediklerimi geri çıkardım bu durumu yaşayanlar oldu mu ve nasıl üstesinden geldiniz Lütfen yardım😭🙏🏻