asli45 asli45 internette magnezyum 20.hafta da kasılmalar göre alınır diye yazı okumuştum benim 11 hafta olunca erken mi başladım yanlış mı içtim diye düşündüm siz ne kullanıyorsunuz sormak istedim
Aalleeyynnaa Haftada başladık kalcamda çok ağrı oluyordu. Doktorumun önerisi ile Magnezya kullanıyorum yatmadan 1 saat önce iciyorum. Memnunum
S1907 20.haftada doktorla telefnla knştm,Kasılmam varmış doktor efermag verdi ama kullanmadım,2, gttğm doktordan görüş aldım başka doktor grk duymadı ,tatilde oldğm için doktora gidemyrm döndüğümde bi muaynye gideceğim,sizde ne gibi şikytler var
asli45 Vera09 bende magnorm kullanıyorum alt bacak baldırlarımda ağrı oluyordu ama günde 1 tane düzenli kullanmıyorum ağrı hissedersem falan hanımlar
Esiii06 asli45 5. Ayda sanırım diş eti rahatsızlığım için doktor başlattı. 33. Haftaya girdim hala kullanıyorum bacak ağrılarım vs henüz olmadı. Ocean extra mag kapsül içiyorum akşamları
Bademsekeri16 asli45 hamileliğin 20. Haftasında ocean extramag kullanmaya başladım. 31. Haftada onu bırakıp osteocare kalsiyum+magnezyum takviyesi almaya başladım. İkisindende memnunum. Osteocare aynı zamanda kalsiyumda içerdiği için pelvik ağrılarıma çok iyi geldi
Muya 31 inci haftamda magosit başlatıldı yanlız biraz ağrım olduğunu soyledigim için yazdı doktorum o zamana kdr sadece sabahları bacağıma kramp giriyordu ara sira maden suyuyla karsiliyordum takı ağrım olana kdr sanırım kasılmaları ve krampları onluyormus doktorum öyle söyledi