34Betul44 ilosmoms doktorumda 11 haftalıkken erkeğe benziyo çıkıntı var ama kordonuda olabilir dedi ikili taramada yani 13+1 de %90 kız dedi benimde kafam cok karıştı şuan 14 + 1 olduk
34Betul44 ilosmoms evet onda doktorumda erkeğe benziyo bi çıkıntı var ama kordon olabilir demişti renklide ise %90 kız dedi. Ağustosun 4 de randevum var o günde değişmez umarm 🤣
Mor_papatya_ Mervesya Maşallah analı,babalı,sağlıkla, huzurla büyüsün inşallah. Bı avazda kurtarsın rabbim çok sevindim 😍🌷🙏🏼