Tgceblkc 33+6 haftalık hamileyim iki gündür falan kasıklarımda adet ağrısı gibi ağrı var ara ara oluyordu fakat bugün biraz daha fazla ağrıyor normal mi acaba yoksa bi terslik mı var ilk gebeliğim olduğu için tecrübesizim bi fikrim yok yardımcı olur musunuz 🤔😟
Tgbabsra Tgceblkc ya her hafta doktor gel dedi bana 33 ten sonra yarın gidecem sormaya ama arkadaşlar normal diyor bebek ağırlaştı kaşıklara baskı oluyor
Tgceblkc Tgbabsra Benim kontrole 1 hafta var daha ama böyle devam ederse bu hafta gitmeyi düşünüyorum inşallah dediginiz gibi normaldir 😊