eylulmomm amaaan inan varya şu aralar pişiriyom ama istekli yiyen kim aç kalmamak için yiyorum resmen. Bigün greve gircem yemek yapmıyorum gelirken getir gel dicem ama yazın diyemiyorum adam geç geliyo o gelene kadar bayılır kalırım açlıktan 😂😂 kışın güzeldi ben yemek yapmıcam dükkandan getir veya sipariş verelim diodum ne güzel kurtuluyodum 😂😂 yazın yapamıyom maalesef 😂😂