Merhaba kızlar idrar sonuculardan anlayan varmi?
Ben 19+2 hamileyim dün gece biraz rahatsiz olup acile gittik ama 4 saat bekledik hala doktor yoktu bende eve gittim, sadece idrar almışlardi ve sonucu çıktı.
Entrosit (mikroskopi) 3 çıktı bu normal mi?